Biliyorum


Gün bitecek.
Güneş yerini Ay'a
Aydınlık ise karanlığa bırakacak ihtişamını.
Derinlerden bir el uzanacak kalbime 
Bir dokunuş, bir bakış ya da serzeniş...
Sonum gelecek artık biliyorum.

Histerik kahkahalarım getirecek sonumu.
Eminim. 
Belki de kuyumu çoktan kazmıştır suskunluğum 
Gün ışığında kaybolmuş sarhoşluğumla
Gecelerde bulmuşum yokluğumu,
Biliyorum.

Gözyaşlarımda boğulmuş hayallerimle,
Karanlıkta yolumu kaybedip sana geleceğim.
Biliyorum...

Derin bir çukura sığdıracaklar 
Tüm evrene sığdıramadığım bedenimi...
Ruhum el sallayacak ardımda bıraktıklarıma
Ve bırakamadıklarıma...
Bu hüsran sonumu getirecek biliyorum.

Ansızın vazgeçeceğim tüm vazgeçilmezlerimden.
Terk edeceğim tüm heyecanımla sizi. 
Bedenlerinizde kalacak parmak izlerim 
Kulaklarınızda en çılgın kahkaham 
Anılarınızda sıradan benzerliğim 
Ve dudaklarınızda hüzünlü tebessüm olacağım.

Ansızın terk edeceğim sizi.
Ve kendimi...
Karanlığa sığınıp dinleneceğim Ay ışığının gölgesinde.
Sonumu getirecek bu düşüncelerim biliyorum.
Engel olamıyorum...


Yorumlar