HAKKIMDA

 Her insanın bir adı, soyadı vardır. Benimde var elbette ki.  Ama önemli olan benim adım, soyadım ya da nereli olduğum değil. Önemli olan zihnimdekiler. Zihnimde filizlenen büyüdükçe beni esir altına alan düşüncelerim.. Ve o düşünceleri siz okurlara nasıl ifade ediyor olmam. Hepimiz düşüncelerimizin esiriyizdir biraz değil mi? En azından ben öyle düşünüyorum. Fakat sabit bir düşünceden bahsetmiyorum burada. Düşünceler dinamiktir ve değişmeye, büyümeye, yenilenmeye mahkümdur. 
Bir hayalim var. Aslında bir sürü hayalimden biri. Ve ben 20 yıldır biriktirdiğim hayallerimin artık gerçekleşmesini istiyorum. Gerçekleşmeleri için adım atmak, onların ardından gitmek istiyorum. Çünkü bir kere hayalinin gerçekleşmesinin hazzını  tadınca heves ediyorsunuz. Ve 'artık yapmalıyım' diyorsunuz. Adım atmalıyım. O hayallerimden bazılarını gerçekleştirmek için bu platform benim için bir adım. Elbette ki yazmayı, anlatmayı, bildiklerimi paylaşmayı seviyorum. Bunlardan bahsetmeme gerek bile yok. Çünkü sevmeseydim burada ne işim olurdu değil mi? 
Bu blog sayfasında sizinle paylaşacağım birçok şey olacak. Sosyolojik analizler -düşünceler- Felsefi yaklaşımlar, psikolojik çıkarımlar, kişisel deneyimlerim, yazdığım öykülerim, kitap analizleri, film-dizi eleştirileri gibi ayrı ayrı bir sürü konu..
 Sayfamda olduğun için ve merak edip okuduğun için teşekkür ederim. Emin ol pişman olmayacaksın burada birlikte öğrenip birlikte devam edeceğiz. Sayfamdaki diğer yazılara göz atmanı öneririm ve yorum yapmanız benim için çok önemli. Burada herkesten bir parça bulunuyor. Kendinle bağdaşan parçayı bulacaksın. Ve sen de hayallerin için bir adım at. Çünkü yarın çok geç olabilir. Emin ol onlar için uğraşmak hayalini kurmaktan daha tatmin edici.

Yorumlar